Materiały opublikowane w ramach rządowego programu „Aktywna tablica” – Dzielenie się przyjętymi rozwiązaniami i doświadczeniami z innymi nauczycielami przez udostępnianie w międzyszkolnej sieci współpracy nauczycieli, w szczególności opracowanych scenariuszy zajęć edukacyjnych z wykorzystaniem TIK, przykładów dobrych praktyk.
Autor | Tytuł | Pobierz | ||
---|---|---|---|---|
Razem | 16 publikacji | |||
Katarzyna Popławska | Jak przetrwać zimę? | |||
Katarzyna Popławska | Szaro i sennie – utrwalamy poznane części mowy | |||
Aleksandra Klisz-Przerwa | Bezpieczeństwo w sieci | |||
Aleksandra Klisz-Przerwa | Kim był Fryderyk Chopin? | |||
Jerzy Kornas | Ruch drgający | |||
Magdalena Kobiałko-Nowak | Rozpoznajemy artystę jako kreatora w wierszu „Radość” Wisławy Szymborskiej | |||
Magdalena Kobiałko-Nowak | W karinie literatury – powtarzamy wiadomości o epice | |||
Magdalena Kobiałko-Nowak | Tworzymy za pomocą sztucznej inteligencji (AI) porterty bohaterów lektur obowiązkowych | |||
Robert Łaszczewski | Omawiamy elementy świata przedstawionego w „Małym Księciu” Antoine de Saint_Exuperyego | |||
Robert Łaszczewski | Przyroda bohaterem. Niezwykłe opisy w „Panu Tadeuszu”. Utrwalamy wiadomości dotyczące środków poetyckich | |||
Joanna Lewicka | Bawimy się w dodawanie do 10 | |||
Joanna Lewicka | Poznajemy rodzaje lasów | |||
Urszula Morgiewicz | Zabawy z dodawaniem i odejmowaniem w zakresie 100 | |||
Urszula Morgiewicz | Zabawy z dodawaniem i odejmowaniem w zakresie 1000 | |||
Kinga Kowalska | Ćwiczenia słuchowo-wzrokowo-językowe- odszukiwanie i zapisywanie zaszyfrowanych wyrazów | |||
Kinga Kowalska | Zrozumieć różnorodność |
1 komentarz